28 Ağustos 2012 Salı

Mesaj durumu: İletilemedi.

Şans Meleğime;
Gece rüyamda seni gördüm bu yüzden de öğleden sonra kalktım. Kalkmak istemedim belki de rüyadan. Bayadır görmüyordum seni iyi geldin bana. Rüyamda sen vardın sol tarafımda. Diğer tarafımda da Elif abla. Önümde de okuldaki yaşıtların. Gelme amacım neydi, ne arıyorum ben burda derken...



Seninle konuşmaya başladım. Sana sen mi çağırdın beni buraya dedim. Evet anlamında başını salladın. Artık benden mutlusu yoktu. Seninle sıkı fıkı arkadaş olmamıza ramak kalmıştı. Havadan sudan konuşuyorduk. Ne güzeldi. Rüyamda görsem bile seni. Bugün iyi geldin sen bana.

2 yorum:

  1. Hayırlara vesile olur umarm. Gerçek olmasını istediğin birşeyse inşaAllah rüyan gerçek olur =)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...