19 Ağustos 2012 Pazar

Eve Dönmek Ne Bilemedik

Eve geleli yaklaşık 10 dakika oluyor. Aslında biz dışarı sadece teyzemin düğünü için kıyafet ve bayrama şeker, çikolata, ekmek......vs. almaya çıkmıştık. Ama dışarı çıkmışken-o kadar çok dışarı çıkan birileri değiliz hele de bu yaz- anneannemlere gidelim dedik. Gittik biraz oturduk konuştuk falan sonra teyzem iftara dünürlerinin geleceğini söyledi. Nişana da gidememiştik bazı sebeplerden dolayı. Yani erkek tarafından sadece damadı görmüştük. E bende meraklı birisi olarak kalalım akşama dedim.

Yazıyla alakası yok ama dolaylı.Jennifer Lopezi sevdiğim için koydum.

Saat 7 gibi geldiler. Damat, annesi, kardeşleri gelmişlerdi. Babaları mallara bakacağı için gelememiş. Ben daha yeni tanıştığım için onlar hakkındaki fikrimi belirtiyim.

Damat: İyi biri gerçekten gözüm tuttu yani güzel de anlaştık.
Annesi: Gözünü bir an bile üstümden çekmedi. Kadına ne zaman baksam bana bakıyor, gülümsüyor. Ve oğlu onun gözbebeği.
Küçük kız kardeş: Benden 2 yaş küçükmüş. Bende fotoğrafta görünce benden bile büyük sanmıştım. Ablasıyla fiskos fiskos susmadılar bir. Birde fısır fısır konuşuyor ki. Dinleyeyim bir dedim ne çekiştiriyorlar diye, o kadar da hızlı konuşulmaz ki abicim. Ha birde teyzemden duyduğuma göre kıskanıyormuş abisini. Anumm bende teyzemi senden kıskanıyordum canımcım ama senin kadar da değil yani sadece teyzem kız kardeşine elbise bakalım dediğinde 'ya bi git abisi baksın ona' demiştim.
Büyük kız kardeş: Teyzemden 4 yaş küçükmüş, 1 senelik evli. İyi biri bunu da sevdim gibi.

Yemeklerini yediler. Geldiler salona. Dolma malzemesi getirdik yapcaz beraber dediler. Taa ilçeden merkeze dolma malzemesi getirmişler yuh! ama... Dolmalar bitmek de bilmedi... Yaparken yarısını da yediler zaten çiğ dolma diye. Neyse kızlar bir durmak bilmediler dolma sardılar, mutfağa gidip geldiler sürekli. Ben olsam yapmazdım ki zaten birşey yapmadım da sadece köşede kuruyemiş tıkınıp onları izledim. Pişman mıyım yoooo. Hem hiçbirşey yapmadığım halde şuan ayağım ağrıyo. Yapsam nolurdu acaba. Bir gün yataktan kalkamazdım heralde genelde öyle oluyorda... Amann.Hergün evde tıkılıp kalmayacağım ya. İşte bu gün de böyle geçti.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...