31 Ağustos 2012 Cuma

Sadece Sen

Ben seni karşılıksız sevdim.Acı çektim ağladım hiç birini hissetmedin, bilmedin.Oysa ben sadece seni istedim yanımda. Sadece seni görmek, sadece seninle konuşmak istedim.Sana olan aşkımı başkalarına değil sana anlatmak istedim. Ben sadece seni istedim be illa sevgili anlamında değil dostca arkadaşca. Ben çok birşey istemedim aslında sadece sen...Neyse canın sağolsun...... (alıntı)

Neyse canın sağolsun diyince kapanmıyor bu yara. Biraz buruk-um sadece. Ne öylesine geçip gitti denemeyecek kadar ne de unutabilirim hemen denecek kadar. Unutamam demiyorum. Unuturum belki ama şuan değil. Yakında seninle tanışmışlığımızın 1.yılı olacak. Hani olamazmıydık arkadaş, olabilirdik tabi... Ha olmadık nasılım ? Dediğim gibi sadece buruk.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...