1 Temmuz 2012 Pazar

Uyumak En İyisi Sanırım

Ben bugünleri bir yandan özlemle, yeni umutlarla beklemiştim. Bir yandan da hüzünle... Sınavlar bitecek, okullar kapanacaktı. Ne güzel istediğin saatte yat, kalk karışan yok, sabah uyanma, ders çalışma zorunluluğun yok. Fakat okullar kapanacağı için onu göremeyecektim hemde en yakın arkadaşım tayin dolayısıyla başka şehire gidecekti. Neyse ben hüzünle özlem arasında gidip gelirken tatil oluverdi. Ben boşlukta kaldım resmen. Sıkıntıdan patlıyorum. Zaten mesaj atanım da yoktu. Hepten sap gibi kaldım. Sıkıntıdan hergün ders çalışıyorum arkadaş ya! Yapacak bir şey bulamıyorum. Ya arkadaşlarla buluşuyum desem ne yapsak ne etsek kesin bir sorun çıkıyor. Geçen gün ayda yılda bir ayarladık gün buluştuk. Bu seferde sevgilisiyle gördüm onu. Hayır anlamıyorum müstehak mı da bana görüyorum ikisini. Ha bu arada da her gece rüyamda görüyorum. Neyseki bu yani tesellim. Geçmez bu günler en iyisi uyumak en iyisi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...