3 Temmuz 2012 Salı

Geçti Gitti...

Ben bunu geçen sene yazmıştım sanırım paylaşayım dedim.

Sormuştum sana o akşam demi. 'Emin misin ?' demiştim. Pişkin pişkin evet demiştin hani. Hatırladın mı? İstediğim cevabı o zaman vermeni isterdim. Günümü mahvetmeden.. Beni aslında hiç sevmedin demi ? Şimdi de sevmiyorsun aslında. Şu geçen süre içinde kimseyi bulamadın. Şimdi de gelip bana seni seviyorum diyosun. Sence inanacak gibi mi duruyorum ordan. Aslında bu yazdıklarıma bile değmezsin. Sana sadece teşekkür ediyorum. Dalga geçeceksin şimdi ne diyo bu diye. Zaten anlamanı beklemiyorum. Ne diyorum biliyor musun ?  En azından kimin adam olup olmadığını öğrettin bana yaşattıklarınla.. Hala beni seviyo bu kız, o aşk sözlerini beni sevdiğinden yazıyor diye kendini avutursun ancak. İlk başlarda sevmiyordum seni hemde hiç. Hatta arkadaşıma da aman söyle işte, ne diyecek merak ediyorum demiştim. Sadece benden hoşlandığını anlamıştım. Arkadaşlarıma bile hoş çocuk demiştim. O zamanlar başkasını seviyordum. Onu bana unutturmuştun. Onu.. Aylarca asılı kaldığım kişiyi.. Aslında hiçbiri sen olmadın biliyor musun ?  O yalanların bile güzeldi. Ben hiç bitmesini istemiyordum. Ama sen bitirdin işte. Hani bitirdin de başın göğe mi erdi ? O bu değilde benim yüzüme nasıl baktın bile bile ? Her defasında bana o acıyı nasıl yaşattın ?  Ama ayrılacağımızı bana değil arkadaşıma söyleyen bir kişiden başka ne bekleyebilirdim ki.. Ben kendime inanamıyorum hala nasıl sakindim ertesi sabah.. Sinirden beni nasıl güldürmüştün o sabah. Herkese ben iyiyim diyordum. Ben iyiyim her defasında kandırılmaktan kurtuldum. Sana ne aşk ne nefret hiçbir şey hissetmiyorum artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...