21 Haziran 2012 Perşembe

En Büyük Pişmanlığım

Onlarca şey var ki içimde seninle ilgili. Hangisinden nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Sanırım senden sadece vazgeçtim. İnsanlarsa unuttuğumu sandılar. Ya; ben sana hala aşıksam ve başkalarıyla kendimi bu zamana kadar oyalamaya çalıştıysam ? Ben seni her aklıma getirdiğimde tekrar tekrar pişman oldum. Sen benim 'en büyük pişmanlığımdın.' Yo, hayır seni sevmiş olduğumdan dolayı pişman değilim. Belki de sadece bu zamana kadar yapıp da çok pişman olduğum hatamdı bu, her seferinde beni hüzünlere boğan. Hani 'hatasız kul olmazdı ? Her insan hata yapardı. , Herkese ikinci bir şans vermek gerekirdi. ' Belki hatamı telafi ederdim. Barışır, eskisi gibi olabilirdik. Oysa sen bana vermedin. Biliyorum hatam öyle yenilir yutulur gibi de değil. Suçluyum biliyorum. Bütün sebebi kıskançlık duygumdan. Ya ben sevdiğim, önemsediğim kişileri kıskanıyorum arkadaş. Onun bu yazıyı; okuma, ha okursa da kendine yorumlama ihtimali benim 40 kilo olma ihtimalimden daha zor. Ama yine de özür dilerim, pişmanım. Bu laflar kuru olabilir, herkes söyler biliyorum ama bu yazıyı resmini gördükten sonra ağlarken yazdım. Umarım anlarsın beni.
Bu da şarkımız olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...