25 Temmuz 2013 Perşembe

Sinan Akçıl Şarkısı Gibi 'Oldu Oldu Olamadı'

Şu andan itibaren günlük tutmaya karar verdim. Bir defter alıp yazmaya kalksam annemin okuyacağını bildiğimden buraya yazmak daha mantıklı geldi. Zaten çok boşladım buraları. Her neyse. Dün Çilekle (Önceki yazımda bahsettiğim en yakın arkadaşım.) buluşacaktık. Önceki gün arayıp haber verdi. ''Beraber iftarda bir yere gidelim.'' dedi. Sevindim biraz da heyecanladım. Neredeyse ne konuşacağımıza kadar hayal ettim. Ona tatilde boş zamanında izlemesi için içi film, dizi ve müzik dolu bir flash bellek götürmeyi bile düşündüm. Ama bazı nedenlerden dolayı gece yarın buluşamayacağımızı söyledi. ''Peki.'' dedim ona. Ama ben sinirden kuduruyorum. Özledim çünkü. Hem de gün boyu evde canım sıkılıyor. Ona da kızamıyorum, elinden gelse buluşabilirdik bunu biliyorum.
Sabah onun telefonuyla uyandım. Yalnız saat sabahın 6'sı. ''Buluşalım.'' diyor. ''Öğlen 12, 12 buçuk gibi buluşalım.'' dedim. Ve geri uyudum. Ama bu sefer 'dün heyecanlanınca iptal oldu bu sefer heyecanlanmazsam iptal olmaz' gibi saçma bir mantığa dayanarak gayet sakinim. Hiçbir şey olmayacak gibi...ki öyle de oldu zaten. 11 buçukta mesaj attığımda ''İşim çıktı, buluşamayacağız.'' dedi. Hayal kırıklığına uğradım biraz. Boşlukta kaldığımı hissettim. Kendimi onu görmeye o kadar hazırlamıştım ki öğleden sonram bomboş geçti. İşte ben günümü böyle geçirdim. Veda konuşması olarak yazacak bir şey gelmiyor aklıma. Böyle hiçbir şey yazmadan gitsem çok mu kaba durur ?

2 yorum:

  1. Kaba olmaz. Burası senin blogun. İstediğin şekilde yazını bitirebilir veya uzatabilirsin. :)
    Arkadaşlar böyledir. Geçerli bir mazereti varsa ben kızmazdım. Ama "Bugün işim çıkmazsa sende uygunsan buluşalım mı?" demeli bence. Madem iki kere işi çıkmış bundan sonra kesin konuşmayın. :)
    Aileler günlükleri kolay buluyor. Ben bu yüzden blogu kullanıyorum. Oraya girmeleri zor olur. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim yorumların için :)) Kendimi biliyorum ben en sona bir şey bulmazsam içim rahat etmeyebilir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...