25 Ekim 2012 Perşembe

Sınıfa Dair...

Bu yazı dün sabah yazıldı fakat bugün ancak yayınlandı.

Dün akşam ojelerimi sürdüm ve yattım. Tatili bu yüzden seviyorum bir bakıma da.. Okul olunca ne uykumu alabiliyorum, ne de oje sürebiliyorum. Neyse geç kalmış olabilirim bu konuyu anlatmak için ama size sınıfımdan bahsediyim biraz.

İlk haftalarda sevmiştim sınıfımı. Ama bu ara değişti fikrim. Sınıfın bir bölümü çok konuşuyor, bir bölümü sessiz sakinlerden oluşuyor bir kısmı da kendini birşey sanan erkeklerden. Böyle diyorum da gerçekten öyleler. Aralarından biriyle ortaokulda da aynı sınıftaydım. Hiçbir kızı beğenmez, soruyu çözemezse soru yanlış der, hocaya bu böyle değil falan der yani herşeye muhalefet... E onunla gezenkerde ona benziyor işte. Neyse birde ders çalıştıklarını gözümüze sokanlar var. Kız her ders, her tenefüs açıyor test kitabından çözdüğü sayfayı birde  koymuş fosforluyla doğru yaptım edasıyla o sayfaya bakınıyor. Kızım madem çözdün bitti başka kitaba geç, tabi kaldıysa çözmediğin kitap. Diğeri kimya, matematik dersinde bağırır. Şuraya onu yazacaz buraya bunu diye. Diğeri de coğrafya dersinde susmaz bu etkiniliği ben cevaplayayım, diğerini de yapayım... Tamam ders çalışıyorsunuz sinir ediyorsunuz da gaza da getiriyorsunuz. Ben ilk üç hafta konular ilerlesin öyle çalışıyım diye çalışmıyordum. İşte geçen haftalarda başladım Bu tatil de çok güzel oldu. Okuldan gelince yorulduğum için fazla verimli olamıyordu. Bunu söyleyince annem ne yaptın da yoruldun diyor, okula gidip gelmek beni yoruyor zaten. Tatilde çalışacağım işte. Bütün eksiklerimi kapatacağım. Bayramdan sonra yazılılar var zaten. Diğer sınıflar sınavda geçmek için baya çalışıyorlar sanırsam. Her tenefüs  ana binaya gidiyorlar soru sormak için. Ders çalışıyorlar ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...